Abdullo pisze:hugo pisze:@Klugenhammer ma rację.
Kraje arabskie to BeiN Sports (dawna Al-Dżazira), czarna Afryka to SuperSport. Bałkany to SportKlub, a w Ameryce Środkowej też zwykle jest jakiś jeden nadawca.
Wystarczyło sprzedać to do telewizji Watykańskiej, która jest ogólnoświatowa i było by po kłopocie.
To wszystko to kolejny przykład jak tendencjnie było prezentowane to w Polsacie. My, Polacy finansujemy zabawę dla całego świata.
Żeby mieć większość świata wystarczy sprzedać prawa:
Eurosport - Europa + Azja Południowo-Wschodnia (Malezja, Tajlandia, Filipiny) i Australia
SuperSport - Czarna afryka
Direct TV - USA, Ameryka Środkowa i Karaiby.
BeIN Sports - Świat arabski
+ po jednym nadawcy z np. Japonii, Chin, Brazylii, Argentyny, Kolumbii, Wenezueli, Indii, Nowej Zelandii.
Et voila! Mamy 90% świata.
PS. To nie jest zarzut w stosunku to PZPS, bo sprzedaż jednej stacji, która pokrywa 20+ państw to norma w każdej dyscyplinie halowej. Tylko FIFA/UEFA tak nie robią.